סדנאות אפייה וקינוחים לילדים והורים

הזיכרונות הטובים והבלתי נשכחים של הילדים הם החוויות המשותפות והכיפיות שלהם איתנו, ההורים שלהם. בתוך מציאות עמוסה ושוחקת, אנחנו מציעים לכם לפנות יום שלם לחוויה טעימה וקסומה יחד עם הילדים שלכם באחת מסדנאות האפייה המתוקות שלנו. יחד תלושו, תערבבו, תרדדו, תאפו ותיצרו תוצרים טעימים ומקסימים. הסדנאות הינן מעשיות ומהנות, אשר במהלכן יינתנו הסברים תיאורטיים לגבי חומרי הגלם והמוצרים וכמובן התנסות מעשית בדרך לקינוח המושלם. בסדנאות האפייה שלנו אנו שמים דגש על מוטוריקה עדינה של הילדים, הדימון, היצירתיות וכמובן הדינמיקה הקבוצתית שמקנה ביטחון לילד שלכם. בסיום כל סדנה, הילדים יצאו עם התוצרים הטעימים שהכינו וחוברת מתכונים להמשך החוויה בבית.

הכי מתוק שיש - סדנה להכנת מגנומים לילדים

דירוג:
0/5

אם גם הילדים שלכם משוגעים על שוקולד, אתם מוזמנים לסדנה להכנת מגנומים שוקולדים טעימים ומתוקים במיוחד. במהלך הסדנה, הילדים וההורים יעבדו עם שלושת השוקולדים: שוקולד חלב, שוקולד לבן וכמובן שוקולד מריר. יחד אתכם, בילדים יצקו מגנומים קטנים לתוך תבניות מתאימות, יעבירו להקפאה וייצוב ומיד לאחר מכן ייטבלו בשוקולד ממוס ויקשטו לפי טעמים האישי במגוון תוספות: סוכריות צבעונית, אגוזים, פצפוצים, ועוד הרבה הפתעות. בסיום הסדנה, כל הורה וילד יקבלו מארז של 8 מגנומים טעימים ומפנקים.

קאפקייקסמאניה - סדנה צבעונית וטעימה להכנת קאפקייקס

דירוג:
5/5

סדנת קאפקייקס צבעונית ומטורפת מבית היוצר של הקונדיטורית המובילה שי-לי. בסדנה אנחנו נתנסה בהכנת בלילת קאפקייקס בסיסית ואותם נקשט בקרמים מיוחדים שנכין יחד. נלמד לערבב, לצבוע, לקשט וכמובן לזלף כמו המקצוענים, וניצור טעמים קסומים ובלתי נשכחים. כל משתתף יכין 6 סוגים שונים קאפקייקס בשעתיים וחצי של הנאה וחוויה בלתי נשכחים. בסיום הסדנה, כל ילד יוצא עם הקאפקייקס שהכין, חוברת מתכונים לעבודה בבית ושקית זילוף מתנה.

סדנת קאפקייק לילדים

דירוג:
5/5

אם אתם מחפשים זמן איכות עם ערך מוסף עבור הילדים, אתם מוזמנים לסדנה להכנת קאפקייק מרהיבה עם נוי. בסדנה נכין יחד קאפקייקס בשלל טעמים וצבעים, סוגי שוקולדים, טעמים שונים של קצפות, ריבות, קישוטים, צבעים ועוד המון הפתעות. בתחילת הסדנה, כל משתתף יקבל ערכת אפייה – סינר, כובע, מערוך ועוד כלים אישיים לעבודה עצמית גם בבית. הילדים ילמדו את סודות המקצוענים ויכינו תוצרים כמו בוויטרינות עילית. לצד החלק המעשי, נלמד על חומרי הגלם והמוצרים הבסיסיים להכנת קאפקייק, נערבב, נזלף, נקשט ולבסוף נטעם ונהנה. בנוסף לקאפקייקס, הילדים יתנסו גם בעבודה עם בצק סוכר, יכינו קצפות, יבצעו חיתוכים ויקשטו את הקאפקייק עם דוגמא לבחירתם – חד קרן, בת ים, מיני מאוס ועוד. משך הסדנה הינה כשעתיים, בסיומה הילדים יצאו עם ידע וניסיון רב וכמובן עם קופסת קאפקיקים מעשה ידיהם.

סדנת שוקולד ביתית חוויתית, לילדים והורים

דירוג:
5/5

סדנת שוקולד מתוקה ויצירתית בהדרכתה של הקונדיטורית והשוקולטיירית, אורנית. אין ילד או מבוגר שלא אוהב שוקולד, כל הסוגים, כל הצבעים וכל הטעמים. שוקולד זה אושר, רגע מנחם ומפנק. סדנה בת 3 שעות של עונג בה תלמדו ליצור, לחשוב ולנשום שוקולד. יחד עם הילדים אנחנו נלמד לטמפרר, לקרר, ליצוק, לקשט ובעיקר לאכול הרבה שוקולד. בסיום הסדנה, כל משתתף יצא עם מארז שוקולדים טעים ונעים וחוברת מתכונים לעבודה עצמאית בבית.

סדנת שוקולד קרירה וקיצית להורים וילדים

דירוג:
0/5

סדנת שוקולד קיצית ומהנה אצל חגית במושב כליל, עם נוף גלילי מדהים ואווירה קסומה ושלווה במיוחד. בסדנה אנחנו עובדים עם חומרי גלם איכותיים ומושבחים, טבעיים ובריאים. נלמד להכין קינוחי שוקולד טעימים וקלים, מתכונים בריאים טבעוניים וטעימים בעיקר. חוויה מתוקה, טעימה ובריאה לכל המשפחה.

לאפות כמו גדולים: סדנת אפייה מיוחדת להורים וילדים

דירוג:
5/5

אם מחפשים פעילות מהנה, טעימה וקסומה עם הילדים, הגעתם למקום הנכון! שרון גולדשטיין בעלת ניסיון רב בעבודה עם ילדים ותשוקה ענקית לאפייה וקונדיטוריה מזמינה אתכם לסדנת הורה-ילד מתוקה במיוחד אשר במהלכה תלמדו להכין עוגיות טעימות דרך כרטיסיות עבודה חווייתיות ומהנות. יחד תלושו, תרדדו, תקרצו, תטעמו שילובים טעימים וכמובן תצאו עם שלל חוויות ועוגיות לחלקו עם המשפחה או החברים. הסדנה תחזק את הקשר והתקשורת שלכם עם ילדכם דרך משחק ואוכל, והרבה כיף והנאה. הסדנה מתאימה לילדים החל מגיל 3.

דילוג לתוכן