סדנאות להכנת בירה במרכז

בית » סדנאות אלכוהול » סדנאות להכנת בירה במרכז

תוכן עניינים

הבירה הפכה להיות חלק בלתי נפרד מחיינו. כיום, יש מגוון עצום של סוגי בירות בחנויות, טעמים ומרקמים שונים. הצטרפו למגוון סדנאות בירה מעשיות בתל אביב וגם אתם תתחילו להכין ולהנות מבירה איכותית ומשובחת בבית. בסדנאות הבירה תלמדו איך מגיעות בירה לעולם, סוגי בירה שונים, טעמים, ריחות וכמובן טעימות וארוחות מלוות בבירה טובה. הסדנאות כוללות חלק תיאורטי בו תלמדו על ההיסטוריה של הבירה, והחלק המעשי בו תתנסו בעצמכם בהכנת בירה ביתית ומשובחת. בסדנאות תחשפו לעובדות חדשות שלא ידעתם לפני, נעבור יחד את כל השלבים להכנת בירה עד לקבלת בירה המושלמת. חומרי הגלם של הסדנאות הינם חומרים איכותיים, טריים ומשובחים. 

- בירה ביתית ללא תחתית - בואו לשתות בירות ביתיות

דירוג:
5/5

אם הבירה מככבת אצלכם בכל ארוחה ואתם חייבים שלוק להתרענן,  אתם מוזמנים לסדנת הבירה של פלג,  מומחה בהכנת בירות ביתיות שנים רבות. הסדנה הינה חווייתית, מלאה בירה עשויה בבית. במהלך הסדנה תקבלו בירה ללא הבלה, כ 8-10 סוגים שונים של בירה, תלמדו על תהליך הכנת בירה בבית, המרכיבים, הטעמים, הריחות, הבישול עצמו וכמובן, הכל באווירה ביתית, כיפית ומהנה. הבירה מורכבת מארבעה מרכיבים עיקריים – מים, שמרים, לתת וכשות, ובמהלך הסדנה תלמדו איך לשלב את כל המרכיבים בצורה הנכונה ולהכין בירה טעימה ומושלמת.

בירה, לא מה שחשבתם: סדנת טעימות בירה מפתיעה

דירוג:
0/5

בירה הינה בין המשקאות הנפוצים ביותר בעולם, משקה פופולארי ומעורר חושים. צעירים ומבוגרים רבים אוהבים להתפנק בכוס בירה בארוחות, באירועים או סתם בסיום יום עמוס ומאתגר. אם אתם רוצים ללמוד להכין את הבירה שלכם, בטעמים וריחות שאתם רוצים, אתם מוזמנים לסדנה להכנת בירה ביתית אצל גדי דבירי, בעל הסמכות בינלאומיות ומומחה מנוסה בהכנת בירות, תחשפו לסוגים חדשים של בירה וכמובן תטעמו בירות טעימות, משובחות ומרעננות. חומרי הגלם שגדי עובד איתם בסדנאות הם חומרים איכותיים ומשובחים.

מי בא לבירה? איך לבשל בירה ביתית אמיתית

דירוג:
4.7/5

בסדנת הבירה של פבל תלמדו לבשל בירה כמו המקצוענים, החל מתהליך הבישול והתסיסה, ועד הטעימות של מה שהכנתם. הציוד וחמורי הגלם להכנת בירה ביתית הם זולים ונגישים לכולם, והכנת בירה בבית היא כבר לא מנת חלקם של העשירים. בואו ללמוד להכין בירה טעימה ואיכותית בבית, לגרוף מחמאות מהחברים, ובעיקר להנות מבירה מרעננת בסוף יום ארוך. הסדנה הינה בת 3 שעות, במהלכן תלמדו הכול על הבירה, תשמעו סיפורים מעניינים ובעיקר תבשלו, תתסיסו, תבקבקו ותטעמו את הבירות שהכנתם. בסיום הסדנה, כל משתתף יצא עם בקבוק בירה מהסדנה, אותה תפתחו כעבור שבועיים מיום הסדנה.

סדנת טעימות בירות בוטיק ישראליות באווירת חו"ל

דירוג:
5/5

נמאס לכם לשתות את אותה הבירה בכל ארוחה או מפגש עם חברים?
אם אתם רוצים להכיר טעמים חדשים של בירות או להכין אפילו בבית את הבירה לפי הטעמים המועדפים עליכם, אתם מוזמנים לסדנת טעימות מיוחדת של בירות מכל העולם, כל הטעמים, הניחוחות ולבחור את הבירה המועדפת ולהיחשף לטעמים חדשים שטרם היכרתם. סדנת טעימות מיוחדת זו מתקיימת פעם בשבוע במקום הכי רגוע ופסטורלי בתל אביב, באברהם הוסטל בר, בשעות הערב. הסדנה מועברת עולה באנגלית, באווירה כיפית וטובה, עם תיירים מכל העולם. בסדנה תקבלו טעימות של 10 סוגי בירה שונים.

מאמרים נוספים באתר

דילוג לתוכן