סדנאות בישול וסיורים קולינריים דרוזים בצפון

המטבח הדרוזי האותנטי ידוע בפופולריות שלו בקרב ישראלים רבים. מדי שנה פוקדים אלפי ישראלים את הצפון כדי להתנסות ולהנות מאוכל דרוזי מסורתי, נשים דרוזיות פותחות את הבית והמטבח שלהן עבור כל מי שרוצה להנות מאוכל טעים וכשר. במהלך ההסדנאות, תלמדו להכיר מקרוב את העדה הדרוזית המיוחדת, תשמעו סיפורים מעניינים, תכירו אנשים חמים ולבביים וכמובן תאכלו ארוחה דרוזית טעימה ומסורתית שתכין בשלנית דרוזית ותיקה ומנוסה. בסדנאות בישול דרוזיות בצפון תהנו מהכנסת אורחים של הדרוזים, תכינו יחד איתם מאכלי עדה פופולריים ותצאו עם חיוך גדול וטעם של עוד.

לבשל כמו דרוזית: סיור קולינרי וסדנת בישול דרוזי

דירוג:
5/5

אם אתם מגיעים לנפוש בצפון אתם חייבים להגיע לסדנת בישול דרוזית אותנטית, לנסות להכין מאכלים דרוזים מסורתיים ולפגוש אנשים לבביים שישמחו לארח אתכם בביתם. בסדנת בישול דרוזי מיוחד בכפר ראמה, ג'אמל יחשוף את סודות המטבח הדרוזי, תשמעו סיפורים והיסטוריה אודות העדה, תתנסו בהכנת אוכל דרוזי מחומרי גלם טריים ובריאים, ובעיקר תהנו אירוח וארוחה מושלמים. הסדנה תתחיל בקבלת פנים נעימה עם קפה ועוגיות, ומיד תעברו להכנת 4-5 מנות דרוזיות טעימות.

סיור קולינרי בכפרים ג׳וליס וירכא

דירוג:
5/5

סיור קולינרי מקסים וטעים בכפר ירכא-ג'וליס, אחד מכפרי הדרוזים הגדולים בצפון, עם נופים עוצרי נשימה.  הנשים הדרוזיות ידועות כבשלניות מנוסות, נשים חזקות ומשכילות ועכשיו הן פותחות את שערי ביתן בפני כל מי שחפץ ללמוד ולאכול אוכל דרוזי מסורתי, עם חומרי גלם טריים ורובם היישר מן הטבע. הסיור יתחיל בנסיעה עם רכבים בין שני הכפרים, עצירה לשמוע היסטוריה אודות הכפרים והעדה, וכמובן עצירה לאוכל דרוזי טעים, כ 15 מנות אותנטיות שבושלו על ידי נשות המקום ומסלות את המקום. משך הסיור הוא כ 3 שעות כיפיות, עם הרבה אוכל טעים שישאיר לכם טעם של עוד. 

אל תוך התרבות הדרוזית: סיור קולינרי ברמת הגולן

דירוג:
5/5

אם אתם מחפשים טיול רגוע ושליו, להנות מאוויר צח וצלול בצפון, זו הזדמנות מעולה עבורכם להגיע ולהנות מכל הטוב של רמת הגולן. אפרת, תושבת רמת הגולן, תיקח אתכם לסיורים מופלאים בכפרים דרוזים בצפון רמת הגולן, תשמעו סיפורים מרתקים אודות הדרוזים, תכירו מקומות חדשים שלא הכרתם לפני, תטעמו מאכלים דרוזים אותנטיים מעשה ידיהן של הנשים הדרוזיות הבשלניות, מאכלים כשרים, טעימים באירוח דרוזי יוצא דופן. התכוננו ליום כיף, מאתגר ומלא בכל טוב. 

פיתה דרוזית: סיור קולינרי בשוק דאלית אל כרמל

דירוג:
0/5

אלון מקלדה, מורה דרך דרוזי  מדאלית אל כרמל, מזמין אתכם לחוויה קולינרית דרוזית משביעה ובלתי נשכחת, שבמהלכה תכירו את העדה הדרוזית לעומק, תסיירו בסמטאות של דליית, תתארחו אצל בשלנית דרוזית ובעיקר תאכלו הרבה אוכל טעים ועשיר. משך הסיור כשעתיים וחצי, נאכל כ 9 מנות דרוזיות מסורתיות, משביעים ובלתי נשכחים. 

סדנת מעמולים ועוגיות דמשק בכפרים הדרוזיים בגולן

דירוג:
0/5

אפרת מזמינה אתכם לסדנה מתוקה במיוחד בביתה של קונדיטורית דרוזית ברמת הגולן, סדנה להכנת מעמולים, אחד הקינוחים האהובים בעדה הדרוזית. זו סדנה מיוחדת המיועדת לנשים בלבד, באווירה נשית מעצימה עם הדרוזיות הבשלניות. במהלך הסדנה תכינו 3-4 סוגים של מעמולים במילויים שונים, תלמדו טכניקות חדשות ותצאו עם חוברת מתכונים לעבודה עצמית בבית וכמובן מארז מעמולים, מעשה ידיכן, לכל משתתפת. 

דילוג לתוכן