סדנאות אפייה טבעוניות במרכז

בית » סדנאות אפייה » סדנת אפייה טבעונית » סדנאות אפייה טבעוניות במרכז

תוכן עניינים

מי אמר שקינוחים טבעוניים לא יכולים להיות טעימים ומושחתים? הכנת קינוחים טבעוניים איננה עבודה קשה ומרתיעה כמו שרבים חושבים. קינוחים טבעיים טובים, ללא ביצים ומוצרי חלב, קלים מאוד להכנה, טעימים בדיוק כמו הקינוחים הלא טבעוניים ונראים אותו הדבר בדיוק. הקינוחים הטבעוניים כוללים מגוון גדול של עוגות, עוגיות, גלידות, מוסים, פשטידות, קינוחי כוסות, קינוחים אפויים ועוד. כלל הקינוחים הטבעוניים הינם קלים ופשוטים להכנה בבית. בסדנאות אפייה טבעוניות שלנו תקבלו הדרכה והתנסות להכנת קינוחים טעימים שישאירו לכם טעם של עוד בפה. רוב המרכיבים של קינוחים טבעוניים הם ללא ביצים וללא חומרי חלב בכלל, חומרים טבעיים ומשובחים היישר מן הטבע העשיר שלנו.

טבעוני במטבח – סדנת קינוחים טבעוניים מתוקה במיוחד!

דירוג:
5/5

חושבים שקינוחים טבעוניים לא טעימים מספיק? אז תחשבו שוב!
אתם מוזמנים לגלות עולם שלם של קינוחים ומתוקים טבעוניים, עם חומרי גלם מהטבע, בריאים וטעימים לא פחות בסדנת אפיה טבעונית של שיר כהן מנדלוביץ, קונדיטורית ותיקה ומנוסה. בסדנה של שיר תלמדו טכניקות אפייה מתקדמות ומיוחדות בתחום הטבעוני, מבלי להתפשר על מרכיבים טעימים ואיכותיים. תלמדו איך להפוך מתכון לא טבעוני לטבעוני, תכירו חומרי גלם חדשים, תרדדו, תלושו, תערבבו, תחתכו והעיקר תהנו ותכינו קינוחים טבעוניים משגעים! בין הקינוחים שנכין בסדנה – עוגיות שוקולד, עוגות מיוחדות, קינוחי כוסות, מאפינס מיוחדים ועוד. בסיום הסדנה, כל משתתף יצא עם חוברת מתכונים מיוחדת וכמובן קינוחים שווים מעשה ידכם.

סדנת אפייה טבעונית משגעת

דירוג:
4.7/5

הצטרפו לסדנת אפייה טבעונית של הקונדיטורית המצליחה, שני, שהינה הבעלים של דולצ'ה. בסדנא של שני תכינו קינוחים, מתוקים ועוגות מחומרי גלם איכותיים וטובים במיוחד, עם המון רגש ואהבה לקבלת תוצאות מדהימות וטעימות. בסדנה תקבלו טיפים ועצות להכנת קינוחים טבעוניים מיוחדים, בריאים והכי חשוב  – טעימים. בסדנה נכין, בין היתר, עוגת גבינה אפוייה גבוהה ויפה, קינוחי כוסות משגעים, ממתקי בריאות ועוד הרבה מתוקים שישאירו לכם טעם של עוד בפה. בסיום הסדנה, כל משתתף יצא עם קינוחים שהכין בעצמו.

סודות המאפים: סדנת אפייה ללא גלוטן

דירוג:
0/5

אוהבים לאפות? מחפשים מתכוני אפייה בריאים וטעימים? הינכם מוזמנים לסדנת האפייה המשגעת של שירי ומולי, מקצועיות ומנסות בבישול ואפייה טבעוני, ללא גלוטן. שירי ומולי ישמחו לחלוק אתכם את הידע הרב שהן צברו במהלך השנים בתחום האוכל והקינוחים הטבעוניים. כלל המתכונים והמרכיבים מבוססים על חומרי גלם משובחים מהטבע, מלאים בוויטמינים, חלבון, ללא סוכר וגלוטן כלל. נכין סוגי מאפים שונים כגון – מאפינס מתוקים ומלוחים, בצקים למאפים שונים, קרקרים, פוקאצות, פיצות ועוד. בסיום הסדנה, נערוך שולחן מאפים חגיגי ונהנה מכל התוצרים שהכנו.

מתוק ובריא – סדנת קינוחים טבעיים

דירוג:
5/5

אוהבים מתוק? לא יכולים בלי נשנושים מתוקים במהלך היום? אם כבר מתוק, לפחות שיהיה בריא ומזין. עכשיו אפשר להנות ממתוקים בריאים וטעימים מבלי להתפשר על הערכים התזונתיים של חומרי הגלם הטבעיים והבריאים. בסדנת הקינוחים של ענת, נטורופתית ומטפלת הרפואה טבעית שנים רבות, תלמדו להכין מתוקים וקינוחים מן הטבע, ונתמקד שני קינוחים עיקריים – פראפלס שוקולד במילויי תמרים בריאים, חתיכות שוקולד עם חמאת שקדים טבעית וטעימה. ענת דוגלת באורח חיים בריא, מרצה בתחום הזה מעל 10 שנים ומשפרת לאנשים רבים את אורח החיים והבריאות שלהם. בסדנה תקבלו הדרכה וטיפים איך להכין קינוחים מתוקים ובעלי ערך תזונתי גבוה בבית, וכמובן תצאו עם הקינוחים שהכנתם במהלך הסדנה.

מאמרים נוספים באתר

דילוג לתוכן