סדנאות ליקוט בצפון

אם אתם אוהבים טבע ואוכל בריא, אתם מוזמנים לסדנת ליקוט ובישול בריא בטבע. בסדנאות ליקוט בצפון אתם תחפשו ליערות צמחים עשירים ופורחים, וכמובן בישול עם עם הצמחים שנלקטו, חומרי גלם איכותיים וטריים היישר מהטבע. בטבע תגלו עולם שלם של צמחים, צבעין וניחוחות שלא הכרתם לפני. רוב הצמחים הנמצאים בטבע משמשים למרפא ומאכל, החל מעשבים ועד לפטריות. 

לאסוף את הטבע: סיור ליקוט וארוחה במרחב הכרמל

דירוג:
0/5

עם תחילת עונת הגשמים, הרי הכרמל מתחילים לצמוח ולפרוח. מתחילים לבצבץ נבטים, פטריות, עלים, פרחי מאכל ועוד הרבה עשבים טריים ובריאים למאכל. בסדנת ליקוט של גילי שוורץ, מורת דרך מוסמכת, תגלו מחדש את אזור הכרמל, רמות מנשה ואיור אלונים הירוק. בסדנה תקבלו מידע רב אודות הליקוט, יתרונות והיסטוריה, ובמהלך כשעה וחצי נלקוט כל מה שאנו צריכים לבשל ארוחת טבע בריאה וטרייה. 

מלקטים את הטבע: סדנת ליקוט ובישול דרוזי מסורתי

דירוג:
0/5

אתם מוזמנים לסדנת ליקוט מרגיעה ומשחררת, הרחק מהרעש והעומס של העיר. זה הזמן לקחת פסק זמן ולהתחבר לטבע, לריחות ולמאכלים בריאים המצויים בטבע. בסדנת ליקוט של ג'מאל אבו זייד, מורה דרך מוסמך, תתחילו עם הליכה קצרה וקלילה אל מטעי הזיתים הבריאים והמזינים, תכירו סוגים של צמחי בר בריאים ומזינים, תטיילו בטבע הירוק והפורח, תכינו יחד עם ג'אמל ארוחת טבע בריאה ומזינה, וכמובן תהנו מאווירת גליל צלולה וקסומה.

ממלאים ילקוט ירוק: סדנת ליקוט חורפית בדרום הגולן

דירוג:
5/5

בואו לגלות עולם קולינרי חדש בסדנת הליקוט של אורקה, מדריכת ליקוט מוסמכת, בדרום הגולן, מול נופיה המשגעים של הכנרת המלאה והקרירה. הטבע שלנו מחביא בתוכו מזון, טרי, אורגני, פראי ומסקרן. עולם קולינרי שלם ומפתיע שטרם התגלה לרבים מאיתנו. הסדנה של אורקה הינה סדנה מעשית, מלאה בקסם, הפעלת כל החושים, הצצה אל האוכל הבריא שהטבע שלנו מציע. אורך הסדנה הינה כ 5 שעות שבמהלכן נטייל למרגלות הגולן, נלמד, נכיר ונלקט צמחים בריאים ומזינים ולבסוף נבשל ארוחת צמחים היישר מהטבע. 

מאמרים נוספים באתר

דילוג לתוכן