סדנאות ליקוט במרכז

המטרה של סיורי ליקוט היא יציאה אל הטבע, להכיר את הטבע לעומק, ללמוד על הצמחים, העלים, הפרחים וכמובן העשבים הבריאים ולבשל מאכלים בריאים ומזינים לגוף ולנפש. מלאכת הליקוט הינה עתיקה ומסורתית בקרב אוכלוסיות רבות בעולם ובישראל, כאשר בעבר הרחוק אנשים ניזונו לרוב מצמחים מהצבע, פטריות, פרחים אכילים ועוד. מעבר לשימוש למאכל, לעשבים הטבעיים יש גם כוחות מרפא. בסדנאות ליקוט במרכז אתם תלמדו להכיר את הטבע ולהשתמש באוצרות הטבעיים שלו.

מפגש ליקוט פירות קיץ: סברס, תאנים והפתעות

דירוג:
5/5

בזמן שרבים מאיתנו חוששים מהחום הכבד של הקיץ הישראלי, החום גורם להבשלה בטוחה של פירות הקיץ המרעננים: סברס, תאנים,גפנים,שקדים ועוד. עצים עמוסים בפירות העונה שזורים בכל הארץ, ואנו מזמינים אתכם לסיור ליקוט בעקבות עצים אלה. עצים עם פירות טריים ורעננים, היישר מהעץ. במהלך הליקוט, נשמע סיפורים מרתקים אודות העצים והפירות, נכיר מקרוב את אוצרות הטבע היקרים שלנו. בסיום ההליכה ביערות והליקוט של הפירות, נשב להכין יחד ארוחה קלילה ומרעננת בצל העצים. 

מתנות מהטבע-סיור ליקוט, סדנת בישול וארוחת שף בירושלים

דירוג:
5/5

מומחית הליקוט אביבית ג'וטי ברקוביץ'  תיקח אתכם למסע מרתק בעקבות סודות הטבע והיערות הכמוסים של ירושלים, בעזרת סיור ליקוט עוצר נשימה. במסע אל הטבע, נכיר מקרוב את העצים, העשבים, הפרחים והפירות של הטבע, נלקט כל מה שאכיל ונבשל ארוחה בריאה וטעימה המורכבת מ 7 מנות, בניצוחו של השף נדב מלין המוכשר. התכוננו לבלות יום קסום וחלומי בטבע הירושלמי, עם נופים עוצרי נשימה. 

"שבת טיול" בעקבות עצים מקודשים: טיול ליקוט ביער קסום

דירוג:
5/5

מחפשים סיור בטבע עם ערך מוסף להנות עם הילדים? סיורי ליקוט בשבת הינם סיורים קצרים וקלילים בטבע הקסום, עם הפעלות וארוחת שף בסיום הסדנה. זו הזדמנות נהדרת להעביר שבת נעימה וכיפית עם ילדים. הסיור והליקוט מתקיימים בפארק בריטניה באזור השפלה. במהלך המסלול, נעצור ללמוד על הפירות והפרחים האכילים, נלקט פירות ועשבים ובסיום המסלול, נכין מטעמים מהליקוטים. אורך המסלול הוא כ 2.5 קילומטר, מתאים לילדים ומבוגרים כאחד.

מאמרים נוספים באתר

דילוג לתוכן