סדנאות סושי במרכז

מחפשים סדנת בילוי מעשית לזוגות או לקבוצות? סדנאות סושי מעשיות וחוויתיות במרכז יענו על דרישותיכם. בואו לקחת חלק בחוויה קולינרית היישר מהמטבח היפני הפופולרי, הטרנד החדש במטבחי ישראל, הסושי. בסדנאות סושי במרכז תלמדו איך להכין סושי מהבסיס, החל בהכנת אורז, חיתוך ירקות, הכרת סוגי דגים המתאימים לסושי ועד אמנות גלגול רול מושלם כמו מקצועניים אמיתיים, בטעמים וצבעים לבחירתם, רטבים ומטבלים מושלמים. סדנאות הסושי שלנו מועברות על ידי שפים מנוסים ומקצועיים, בעלי ניסיון במטבח היפני המפורסם. הסדנאות שלנו יעניקו לכם את הידע והמיומנות הנדרשים להכנת סושי טעים ומקצועי בבית, עם הכלים הנכונים בדיוק כמו במסעדות.

מאסטר סושי - סדנת סושי מדליקה!

דירוג:
5/5

אוהבים מאוד את המטבח יפני?
חולמים להכין סושי טעים ואיכותי, כמו במסעדות, בבית? הגעתם למקום הנכון!
בסדנת הסושי שלנו אנחנו משתמשים בחומרי גלם איכותיים ומשובחים אשר מוסיפים טעם מושלם למנה שלנו. המרכיב הבסיסי של הסושי הוא האורז, לאחר מכן הדג והירקות. בסדנא נלמד איך להכין אורז מושלם מתאים לסושי, נכיר את ודי הדגים השונים, נשטוף, נחתוך, נגלגל וכמובן נכין  5 סודים של רולי סושי טעימים במיוחד. הסדנה תהפוך אתכם למאסטרים יפניים ליום אחד, תחפשו למטבח היפני הססגוני והמרתק, תרכשו ידע וכלים חדשים, מיומנויות מטבח שלא הכרתם לפני וכמובן בסיום הסדנה, נערוך ארוחה צבעונית וטעימה. הסדנה מועברת על ידי דורון, חובב מושפע של מטבח יפני ושל סושי בפרט, אשר אהב את אהבתו לאוכל למצקוע.

לומדים להכין סושי ונהנים מסעודה טעימה במיוחד

דירוג:
0/5

אתם מוזמנים לסדנת סושי מעשית, מעשירה ומקצועית במיוחד!
צבי הוא מדריך סדנאות מקצועי ומנוסה ובסדנאות סושי שלו הוא מלמד את המשתתפים את אומנות הגלגול היפני לקבלת רולים טעימים ומושלמים להפליא. בסדנה תלמדו יחד את תהליך הכנת אורז, רטבים, סוגי דגים, מיוליים שונים ועוד. שעתיים וחצי מעשיות וכיפיות שבסופן תצאו עם ידע וניסיון להכנת סושי כמו במסעדות. בסיום הסדנה, תתקיים ארוחת סושי טעימה ומפנקת מעשה ידיכם ועוד הרבה הפתעות.

קפיצה קטנה ליפן: סדנת אוכל יפנית עם אסתי

דירוג:
5/5

סדנת סושי מעשית ומקצועית שבה תלמדו להכין סושי בדיוק כמו היפנים. המטבח היפני הינו מטבח ססגוני וצבעוני, מלא בטעמים וריחות ממכרים. בואו לגלות איתנו את סודות הקסם של האוכל היפני, במיוחד הסושי. מדריכת הסדנה הינה אסתי, מומחית למטבח היפני אשר תחשוף בפניכם את כל סודות הכנת הסושי ותעשיר אתכם בידע רב. במהלך הסדנה נתמקד בהכנת סושי טרי, טעים ומשובח העשוי מחומרי גלם משובחים בסוגים שונים, מילויים וטעמים שונים. הסדנה מתקיימת בקבוצות קטנות עם יחס אישי וחם. מובטחת חוויה קולינרית מעשירה ומלמדת!

סדנת סושי בזום

דירוג:
0/5

רוצים ללמוד להכין סושי טעים ומפנק מבלי לצאת מהבית?
הסדנה הזו היא בדיוק עבורכם!!
אני מזמינה אתכם לסדנה להכנת סושי מקצועי בזום! סדנת סושי כייפית ומעשירה המועברת כולה בזום. בסדנה נלמד איך להכין סוגים שונים של סושי, נלמד על הכנת אורז מדוייק, אילו דגים מתאימים לסושי, נחתוך ירקות בדיוק מירבי, נכיר את הרטבים והמטבלים השונים, וכמובן, נגלגל רולים מושלמים וטעימים. רשימת המצרכים תועבר לפני תחילת הסדנה. בסיום הסדנה, יישלח לכל משתתף חוברת מתכונים והסברים לעבודה עצמאית בבית. הסדנה מועברת על ידי מיטל סגל, שפית קונדיטורית בכירה, ממטבח ביתה הפסטורלי בגליל.

דילוג לתוכן