סדנאות סושי בצפון

הסושי היפני הפך לטרנד החם בקולינריה הישראלית בשנים האחרונות. מבוגרים וילדים כאחד התמכרו לאוכל היפני הטעים והצבעוני. בעקבות זאת, עלתה הדרישה לסדנאות מעשיות להכנת סושי, אנשים רוצים ללמוד להכין בבית, עם המשפחה, את הטרנד היפני המתפשט. באתר סדנה לי, תמצאו סדנאות סושי מעשיות וחווייתיות בצפון, מתאים לילדים ומבוגרים. הסדנאות מועברות על ידי אנשי מקצוע מנוסים בתחום. תלמדו את אומנת הגלגול, תכירו את הקומבינציות להרכב סושי, הכנת אורז, סוגי דגים, רטבים, מתבלים ועוד. 

מגלגלים עם פנדי :סדנת סושי כייפית להורים וילדים

דירוג:
5/5

סדנת סושי מעשית וחוויתית במיוחד עבור הורים וילדים מגיל 7. כל משתתף מקבל כובע שפים + סינר ונתחיל ללמוד את אומנות הסושי. בסדנה נעבוד עם חומרי גלם משובחים, דגים טריים, נכין אורז ורטבים ולבסוף נגלגל לרולים מושלמים וטעימים. במהלך הסדנה יתלווה אלינו פנדי, אשר ינעים לילדים את הזמן ילווה אותם במהלך העבודה. בסיום הסדנה, כל משתתף יצא עם התוצרים שהכין, מצטלם עם פנדי ויצא עם קינוח מתוק במיוחד. הסדנה מועברת על ידי סניה, בעל ניסיון רחב בקולינרי וידוע באהבתו לסושי.

סדנת סושי כמו המקצועים

דירוג:
0/5

סדנת סושי מעשית וכיפית, במהלכה נלמד להכין רולים של סושי במגוון טעמים ומילויים לבחירתכם, אשר בסופה תצאו עם מגש צבעוני ומזמין של 40 חתיכות סושי בשלל צבעים וטעמים. בסדנה כל משתתף מקבל סינר וכובע ומתחיל לגלגל! כל משתתף מקבל חומרי גלם שונים, סוגי דגים, ירקות, רטבים, אורז שמכינים מראש, כלים ועזרים לגלגול של סושי ומכין לעצמו מגוון של סושי בטעמים שונים. בסדנה נלמד טכניקות שונות לגלגול רולים, חיתוך נכון של ירקות, סוגי דגים שונים המתאימים לסושי וכמובן הגשה נכונה. הסדנה מועברת על ידי סניה, בעל ניסיון רחב בקולינרי וידוע באהבתו לסושי.

אמנות הגלגול: סדנת סושי מדליקה

דירוג:
4.1/5

סדנה מעשית ומעשירה לאוהבי הסושי המושבעים. בואו ללמוד איתנו איך להכין סושי כמו במסעדות. בסדנה נלמד את הסודות והטכניקות להכנת סושי טעים ומושלם. נעבוד עם החומרים הכי משובחים והכי טריים ליצירת הסושי המושלם. נכיר את סוגי הדגים השונים המתאימים לסושי, נחתוך ירקות, נלמד על מיומנות הגלגול ונבחר שילובים מנצחים להרכבת סושי לטעמכם. הסדנה מעוברת על ידי השף ירון אזולאי, שף בעל ניסיון עשיר מתמחה במטבח היפני הפופולרי. בסיום הסדנה, תצאו עם חוברת הדרכה לעבודה עצמית בבית וכמובן תהנו מארוחת סושי טרייה וטעימה.

סדנת סושי בזום

דירוג:
0/5

רוצים ללמוד להכין סושי טעים ומפנק מבלי לצאת מהבית?
הסדנה הזו היא בדיוק עבורכם!!
אני מזמינה אתכם לסדנה להכנת סושי מקצועי בזום! סדנת סושי כייפית ומעשירה המועברת כולה בזום. בסדנה נלמד איך להכין סוגים שונים של סושי, נלמד על הכנת אורז מדוייק, אילו דגים מתאימים לסושי, נחתוך ירקות בדיוק מירבי, נכיר את הרטבים והמטבלים השונים, וכמובן, נגלגל רולים מושלמים וטעימים. רשימת המצרכים תועבר לפני תחילת הסדנה. בסיום הסדנה, יישלח לכל משתתף חוברת מתכונים והסברים לעבודה עצמאית בבית. הסדנה מועברת על ידי מיטל סגל, שפית קונדיטורית בכירה, ממטבח ביתה הפסטורלי בגליל.

דילוג לתוכן