סדנאות בישול חובקות עולם בישראל

סדנאות בישול בישראל הפכו לטרנד חם ופופולארי מאוד. סדנה לי מזמין אתכם לצאת איתנו להרפתקה קולינרית עולמית, ארוחות מגוונות ומיוחדות, לרוץ גבולות של עונג, צבעים וטעמים עולמיים. הסדנאות שלנו הן סדנאות מעשיות בהן אתם תלמדו להכין מטעמים מתרבויות שאתם אוהבים, תקבלו טיפים ועצות לעבודה עצמאית בבית לפנק את המשפחה וחברים. נעשה סיבוב קולינרי עולמי, החל מאיטליה ועד המזרח הרחוק.

צ'או בלה - סדנת בישול איטלקית בלב תל אביב

דירוג:
4.8/5

אוהבים אוכל איטלקי ורוצים ללמוד להכין באופן מקצועי? הנכם מוזמנים לסדנת הבישול האיטלקית של קרן, שפית מקצועית ומנוסה אשר למדה ועבדה באיטליה אצל שפים פופולריים ומנוסים בעלי כוכבי מישלן. בסדנאות של קרן תלמדו להכין אוכל איטלקי תפסיקו לאכול בחוץ. במהלך הסדנה, אתם תתנסו בהכנת פסטות טריות וצבעוניות, תתענגו על ביסים טעימים וטעמים בלתי נשכחים. פרט לפסטות, אנחנו נכין גם פיצות, רביולי, ניוקי, סלטים ועוד המון הפתעות טעימות. הסדנה מועברת במטבח בייתה הפרטי והמרווח של קרן, באווירה רגועה ומקצועית. לסיום הארוחה, נכין קינוח טרמיסו טעים ומענג. 

הטעמים של ארץ השמש העולה: סדנת בישול יפני בית

דירוג:
5/5

האוכל היפני הוא אוכל מיוחד מאוד בגלל שהיפנים מאמינים באכילה דרך העיניים ואחר כך דרך הפה. יש חשיבות רבה לנראות של האוכל היפני. הכל חייב להיות מדויק ואסתטי מאוד. המטבח היפני עשיר בטעמים ולרוב המנות הן מהירות וקלות הכנה. בסדנה המעשית של יפעת, אשת עסקים ואוהבת מאוד אוכל יפני, תחשפו למטבח היפני המסורתי, תעבדו עם חומרי גלם טריים ומשובחים, ותכינו מנות בריאות עשירות בויטמנים, מינרליים, סיבים תזונתיים בריאים ועוד.  נתבל, נחתוך, נערבב, נאדה, נחמיץ ונכין מטעמים בלתי נשכחים.  בסיום הסדנה נערוך ארוחה יפנית קלאסית וטעימה התכלול מרק, מנה עיקרית, שתי תוספות חמות וקרות, חמוצים וכמובן איך לא- אורז יפני מסורתי.

ארוחת שף צרפתית ים תיכונית

דירוג:
4.9/5

סדנה מעשית וחווייתית אשר במהלכה תצללו לתוך המטבח הצרפתי הקלאסי, הטעים והמעודן. הסדנה מועברת על ידי השף עידן הלפרין, שילמד אתכם את סודות הבישול הצרפתי, שימוש בחומרי גלם משובחים, סודות העיצוב בצלחת. תוך כדי הסדנה, תשמעו סיפורים מעניינים על המנות שתכינו. האווירה הינה קלילה ונעימה, בליווי מוזיקה צרפתית קלאסית ברקע. 

לבשל כמו בסין: סדנת דים סאם ובישול הסיני

דירוג:
5/5

חולמים להכין אוכל סיני מסורתי? האוכל הסיני הוא אוכל מאוד מיוחד, יפה, מעוצב וטעים. בסדנא נלמד מספר טכניקות בישול מיוחדות למנות סיניות קלאסיות. יחד נחתוך, נתבל, נאדה ונבשל ארוחה סינית אותנטית. במהלך הסדנה נכין 5-6 מנות, ותצאו עם ידע וניסיון במטבח היפני. 

סדנה וארוחה הודית אותנטית

דירוג:
4.9/5

המטבח ההודי מלא בסיפורים, צבעים, ניחוחות וטעמים. אם אתם אוהבים אוכל הודי, זו הסדנה בשבילכם. יחד נצא למסע במטבח ההודי העשיר. במהלך הסדנה, נלמד להכין תבשילים, לחמים, קינוחים, מתבלים, ממולאים ועוד הרבה הפתעות.  בנוסף תקבלו חוברת מתכונים מסודרת של כל המאכלים. מדריכת הסדנה הינה איריס, אשר השרישו בה את התרבות ההודית על כל גווניה וטעמיה. שנים רבות היא מעבירה סדנאות בישול אוכל הודי.

לקרניבורים אמיתיים: סדנת בשרים אמריקאים

דירוג:
5/5

המטבח האמריקאי עבר שינויים מטורפים על מנת להתאים עצמו לאוכלוסיות המרובות שהיא מכילה. אלמנט אחד שלא השתנה ומתאים לכל מטבחי העולם הינו הבשר. אמריקאים ידועים באהבתם הגדולה לבשר, כל סוגי הבשר, בכל שיטות הבישול, החל מהמבורגר עסיס ופשוט ועד בשר מעושן ונתחים כבדים ורציניים. סדנת הבשרים של השף שגיא שטיינפלד הינה סדנה פרונטלית שבה נלמד על כל סוגי הבשרים הקיימים. נפרק אותם ונלמד על כל חלקי הבקר, נשתמש בסכינים טובות ומקצועיות, נתבלן בתבלינים המתאימים לבשר, וכמובן ארוחת בשרים טעימה ועסיסית בסיום הסדנה, בליויי סלטים טריים ומשקאות מרעננים.

קפיצה למקסיקו - סדנת בישול מקסיקנית מפולפלת!

דירוג:
5/5

כשחושבים על מקסיקו, מדמיינים חוף, מוזיקה טובה, אוכל טעים נופים מרהיבים ומה לא? אם אין לכם זמן לנסוע עד מקסיקו, אנחנו מביאים לכם את המטבח המקסיקני עד אליכם. סדנת בישול מקסיקנית תלמדו את סודות המטבח המקסיקני, נכין מנות דגל של מקסיקו, נתבל, נערבב וכמובן כל זה בליווי אלכוהול צונן ונעים. בסדנה נכין כ 10 מנות מוצלחות וטעימות וכמובן בסיומה נשב לארוחה מקסיקנית טעימה ומלכותית. את הסדנה יעביר ליעוז, שף מקצועי עם ניסיון של שנים.

מאמרים נוספים באתר

דילוג לתוכן