סיורי אוכל קולינריים בשווקים בישראל

בית » סיורי אוכל » סיורי אוכל וקולינריה » סיורי אוכל קולינריים בשווקים בישראל

תוכן עניינים

אם אתם מחפשים חוויה קולינרית אמיתית, מלא בטעמים, תבלינים, ריחות, צבעים וסגנונות אז כדאי לכם להגיע לסיורים בשווקים המרתקים ותוססים של ישראל. השווקים הישראלים מציעים לתיירים מגוון גדול של בסטות, חנויות, גלריות, הופעות, ארוחות ועוד הפתעות, וכל זה בהדרכה צמודה של מורי דרך מוסמכים אשר ידעו לקחת אתכם למקומות הכי חמים והכי נכונים בשוק. השווקים מציעים לכם סיורים בין הדוכנים הקולינריים הרבים והטעימים, כל אחד ימצא את האוכל שמתאים לו. היכרות עם השוק המקומי, האוכלוסייה, הסיפורים המרתקים מאחורי הדוכנים הצבעוניים, טעימות במסע אחרי הביס המושלם. סיורים בשווקים הישראלים הינו מסע קולינרי מרתק, מעשיר וכמובן בלתי נשכח. 

טעימות בין הבסטות: סיור קולינרי בשוק מחנה יהודה

דירוג:
5/5

סיור קולינרי טעים ומרתק במיוחד באחד השווקים הפופולאריים בארץ. מדריך הסיור הוא אביאל עידן, עם ניסיון וידע של 10 שנים בתחום.אביאל ייקח אתכם למסע ברחובותיה הצבעוניות וקסומות של שוק מחנה יהודה, יכיר לכם סמטאות והיסטוריה אודות המקום, נלמד על החצרות החסידיות מסביב לשוק ועוד.  יחד תטעמו, תריחו, תחוו את אחת החוויות הקולינריות הכי שוות בעיר.

סיור אוכל לא סביר בשוק לוינסקי - תל אביב

דירוג:
5/5

מחפשים לטייל בשוק לא שגרתי? שוק לוינסקי זה המקום בשבילכם. שוק לוינסקי הפך להיות שוק לפופולרי מאוד בשנים האחרונות, בעזרת האווירה, האוכל, הקניות וכמובן הטעמים. במהלך הסיור נסתובב ברחובות הצרים הסובבים את השוק, נכיר מקרוב את הדוכנים והבסטות, נשמע את סיפוריהם המרתקים של אנשי השוק ובסוף נאכל את המטעמים שהשוק מציע. משך הסיור הוא שעתיים וחצי, טיול קליל וכיפי, מתאים לילדים ומבוגרים כאחד. מדריכי סיור הינם מורי הדרך המנוסים של בוקא אשר יעשירו אתכם במידע רב אודות שוק לוינסקי בתל אביב.

משיק לשוק: סיור טעימות בשוק הפשפשים ביפו

דירוג:
4.9/5

שוק הפשפשים ביפו הינו אחד משווקי הפשפשים הראשונים בעולם אשר הוקם במאה ה 19. השוק משמש כור היתוך קולינרי לתרבויות שונות בעולם – תורכי, בלקני, ערבי, יהודי, מזרח אירופה ועוד. לצד ההיסטוריה של השוק, תוכלו למצוא בו גם חנויות בוטיק מודרניות, פאבים, מסעדות של שפים צעירים ועוד המון אטרקציות. הסיור יתן לכם נקודת מבט אחרת על השוק הכי מפורסם בארץ, יחשוף בפניכם תרבויות חדשות, מאכלים מעניינים וכמובן סיפורים מרתקים על אנשי המקום. הסיורים מועברים על ידי צוות מורי דרך מקצועיים אשר מכירים כל פינה בשוק. 

סיור טעימות: שוק עכו עד לנמל

דירוג:
3.6/5

עכו היא אחת מערי הנמל הוותיקים בעולם. במשך שנים רבות היא עברה מלחמות ותהפוכות, עמים רבים ניסו לכבוש אותה ללא הצלחה. העיר עכו מושכת אליה אוכלוסיות רבות, מוקדי תיירות רבים בבה אך המעניינת מכולם הוא השוק העתיק המשתרע על רצועת חוף ארוכה וקסומה. עם הזמן, השוק הפך למוקד קולינרי מרכזי בצפון, שילוב של מטבח עתיק מסורתי עם מטבח מודרני וססגוני. הסיור בעכו מתחיל בתל עכו, ממשיך בחומות העיר העתיקה ועד השוק הצבעוני הססגוני. משך הסיור הוא כשלוש שעות, אשר במהלכן תכירו את העיר עכו לעומק, תגלו אותה מחדש וכמובן תטעמו מטעמים שהעיר מציעה. 

לא על הסאלוף לבדו: סיור קולינרי מטריף בשוק התקווה

דירוג:
5/5

שוק התקווה הינו אחד השווקים העתיקים בתל אביב, אשר נמצא ברחוב התקווה. אם אתם מחפשים חוויה קולינרית אותנטית, זה המקום! השוק הוא מרכז תרבותי גדול, מכיל בתוכו עמים ותרבויות מגוונות מכל העולם. דוכנים של אוכל עממי לצד דוכני אוכל מודרניים שונים. הסיור בשוק הוא חוויה מרתקת, צבעונית, קסומה במיוחד. הסיור הוא כ 6 שעות, אשר במהלכן עוברים בשש תחנות קולינריות שונות, טועמים מכל הטוב שהשוק מציע. 

שוק תלפיות חיפה: סיור של טעימות שלא מסתיימות

דירוג:
5/5

שוק תלפיות הינו שוק מיוחד וססגוני השוכן בשכונת הדר שבחיפה, השכונה העברית הראשונה בעיר. סיור בשוק תלפיות מציע לכם טעימות קולינריות מיוחדות משלל באסטות, מאפיות ומסעדות ברחבי השוק. הסיור מתחיל בשכונת הדר הוותיקה וממשיכה אל השוק, רחובות צבעוניות עם סיפורים מרתקים והפתעות נוספות. הסיור בתלפיות יעשיר את הידע שלכם על חיפה, על ההיסטוריה והתרבות של חיפה. הסיור הוא כ 3 שעות ומתאים לכל גיל.

שישי שוק: סיור טעימות בשוק הכרמל וכרם התימנים

דירוג:
4.7/5

שוק הכרמל הוא שוק ותיק ואהוב במיוחד, המסעדות, הבסטות בשוק מציעות מנות עשירות טעמים וניחוחות העשויות חומרי גלם טריים ומשובחים היישר מן השוק. דוכני האוכל מפתיעים וצבעוניים ובמיוחד האנשים בשוק עם סיפורים מרתקים וסוחפים. שוק הכרמל מהווה היום פלטפורמה קולינרית של אוכל מכל העולם, מגוון תרבויות וטעמים בלתי נשכחים. בנזוף לסיור בשוק, המשתתפים יזכו לעשות סיור מודרך בשכונת כרם התימנים הסמוך לשוק, לשמוע על ההיסטוריה המרתקת של השכונה הפופולארית בתל אביב. שלוש שעות של כיף והנאה בבוקר של יום שישי נעים.  

דילוג לתוכן