סיורי אוכל קולינריים בשוק מחנה יהודה

בית » סיורי אוכל » סיורי אוכל וקולינריה » סיורי אוכל קולינריים בשוק מחנה יהודה

תוכן עניינים

נופשים בירושלים ולא יודעים מאיפה להתחיל? שוק מחנה יהודה הוא בהחלט התחנה הראשונה במסע המרתק שלכם בעיר. בואו להכיר לעומק את השוק הכי מפורסם, הכי צבעוני והכי טעים בעולם! סיורים מודרכים בשוק מחנה יהודה הפכו לטרנד החם של הנופשים הירושלמיים, מסע בעקבות הריח, צבעים, הטעמים ומסורת קולינרית עתירת שנים. בסיורים שלנו, אתם תבקרו בכל הבסטות, החנויות, המסעדות, הברים העכשוויים והשווים. השוק מכיל בתוכו אוכלוסיות שונות ומגוונות, מלא בחוויות וסיפורים מרתקים. בעקבות הסיור בשוק, תיכנסו לעולם האותנטי והקסום של אנשי השוק. 

בואו נעשה שוק: סיור אוכל מטריף בשוק מחנה יהודה

דירוג:
5/5

מוזמנים להכיר את ירושלים מזוויות שלא הכרתם עד כה בהדרכתו של דודי בר  סלע, מדריך טיולים מוסמך ובעל מסעדה בשוק מחנה יהודה. דודי ייקח אתכם למסע בירושלים הקסומה, תכירו את הפינות החבויות בין החומות העתיקות של הבירה. ירושלים חובקת בתוכה מגוון גדול של עדות, כל עדה והמאכלים וצבעים שלה שמייחדים אותה. בסיור שלנו תפתחו לחוויות קולינריות חדשות וטעימות במיוחד. מובטחת לכם סיור יוצא דופן, באחד השווקים המיוחדים והמסקרנים בארץ. 

סיור אוכל לא סביר בשוק מחנה יהודה בירושלים

דירוג:
5/5

סיור מלא בחוויות בשכונת נחלאות המרתקת ובשוק מחנה יהודה הצבעוני, הססגוני, מלא במאכלים טעימים מכל העולם. בכל מטר של ירושלים חבוייה היסטוריה, ישנו סיפור מרתק בעל משמעות לעם היהודי. כך גם שוק מחנה יהודה, שוק משכיל בתוכו דתות, עדות, אוכלוסיות שונות, דבר המייחד אותו עוד יותר והופך אותו מרתק ומסקרן. בסיורי ירושלים של בוקא אתם תיהנו מאווירת ירושלים קומה ומרתקת. תכירו את נחלאות ברחובות הצרים של ירושלים, תשמעו את סיפוריהם המעניינים של הבסטיונרים בשוק, תטעמו אוכל טעים שישאיר לכם טעם של עוד, וכמובן יין טעים ומשובח. 

ירושלמי אסלי – סיור קולינרי בשוק מחנה יהודה

דירוג:
5/5

שוק מחנה יהודה הוא אחד השווקים הכי מבוקרים והכי אהובים בישראל, עם יותר ממיליון מבקרים מדי שנה! השוק הצבעוני והמרתק של ירושלים מושך אליו אנשים מכל העולם, הבסטות, החנויות המזמינות עם האוכל הטעים, הניחוחות והצבעים, הפכו את מחנה יהודה לאטרקציה ירושלמית יוצאת דופן. בין הבסטות והרחובות הצרים של השוק נמצאים אנשים מעניינים עם סיפורים מרתקים, עם אוכל טעים ומעניין יותר. הסיור מודרך על ידי חברת Be Tel Aviv , נעבור בין 6 קולינריות טעימות במיוחד, נאכל מאכלים מסורתיים, השמע סיפורים מרתקים ועוד הפתעות.

מעורב ירושלמי: סיור טעימות בשוק מחנה יהודה ונחלאות

דירוג:
4.3/5

סיור בשוק הכי צבעוני וססגוני בישראל, מלא טעמים וניחוחות מכל העולם, מצעי מגוון חנויות, בסטות וגלריות עם סיפורים מעניינים במיוחד. אתם מוזמנים לסיור קולינרי טעים בהדרכתו של יוסף שפייזר והצוות שלו. יוסף הוא ירושלמי, דור שביעי, מומחה ומורה דרך לסיורים בירושלים. במהלך הסיור, נשמע סיפורים היסטוריים על הקמת השוק, על השכונות הקרובות, על האוכלוסייה הצבעונית של העיר וכמובן נעבור בין הדוכנים של השוק ונטעם מכל טוב. בנוסף, נכיר את האתרים הירושלמיים של משפחת בנאי, חצרות חסידיות מרתקות, כל זאת ועוד באווירה ירושלמית קסומה. 

דילוג לתוכן