סדנאות קוקטיילים מומלצות במרכז

בית » סדנאות » סדנאות קוקטיילים מומלצות במרכז

תוכן עניינים

חולמים על קוקטיילים טעימים?
רוצים ללמוד להכין קוקטיילים כמו המקצוענים?
סדנה לי מציעה לכם סדנאות קוקטיילים מומלצות במרכז, סדנאות מעשיות שבמהלכן תלמדו להכין קוקטייל כמו בברים ובמסעדות. בסדנאות שלנו תלמדו להיות ברמנים ליום אחד, תכירו את אומנות הכנת קוקטיילים, תשקשקו, תמזגו ותהנו מטעמים מרעננים וטעימים של משקאות שונים. תלמדו איך לשלב נכון בין מרכיבי שונים לקבלת קוקטייל משולם. חומרי הגלם שאנחנו משתמשים בהם הינם טריים ומשובחים במיוחד. הסדנאות שלנו מועברות על ידי ברמנים מנוסים בתחום.

בואו לשקשק עם אלוף ישראל - סדנת קוקטיילים סובבת עולם

דירוג:
5/5

סדנת קוקטייל עולמית שתיקח אתכם למסע של טעמים מיוחדים להכנת קוקטיילים כמו המקצוענים. בסדנה תכירו את הכלים הכללים של הברים בארץ, כוסות וטכניקות שונות לשקשוק להכנת קוקטייל. בנוסף, תלמדו איך לשלב נכון בין טעמים שונים להכנת קוקטייל, אומנות המזיגה לכוסות ועוד. הסדנה מועברתת על ידי יוגב, יועץ בכיר לברים ומסעדות, וותיק מאוד בעולם הברים והקוקטיילים. 

סדנה להכנת קוקטיילים חמים

דירוג:
5/5

הדס כהן הינה יוצרת, יזמית ומפיקת אירועים ידועה. במהלך שנות עבודתה למדה הרבה אודות משקאות מרעננים, קוקטיילים במיוחד. בסדנה מיוחדת זו, היא תחלוק איתכם את כל הידע והניסיון שלה. עולם הקוקטיילים הוא עולם מלא ועשיר בצבעים וטעמים ומרקמים מיוחדים. בסדנה מיוחדת זו הדס תעשה לכם היכרות עם עולם הקוקטיילים החמים, בשונה מהמקוקטיילים הקרים והמקובלים יותר. הקוקוטיילים החמים הם עמוקים יותר, יש בהם טעמים נסתרים שקשה לגלותם בקוקוטיילים הקרים. בסדנה תלמדו איך שלשב נכון את כל המרכיבים השונים לקבלת קוקוטייל חם, מפנק ומרגיע במיוחד. בסדנה תכינו מספר קוקוטיילים חמים, בנוסף לכיבוד קל ואווירה כייפית ומהנה. 

קוקטיילים על הגג: סדנת מיקסולוגיה קסומה מול השקיעה

דירוג:
5/5

רוצים ללמוד להכין קוקוטיילים בבית לסיום ארוחה כייפית עם חברים.
זה הזמן להצטרף לסדנת קוקטיילים מעשית, סדנה שבה תלמדו להפוך כל ערב רגיל לערב לא שגרתי. סדנה מלאה באלכוהול טעים ומשובח, מתכונים מיוחדים לרקיחת קוקטיילים מיוחדים, פירות וירקות טריים, עשבי תיבול ועוד המוון הפתעות. הסדנה מתקיימת על גגות ת"א מול שקיעה מושלמת ומרגיעה. במהלך הערב תתנסו בהכנת מספר קוקטיילים, שיטות שונות לשקשוק ומזיגה לכוסות, וכמובן טעימות בסיום הסדנה. 
סדנאות הקוקטיילים מועברים על ידי צוות המיקסולוגים יובל וייסמן, יוגב רם ותמיר בנבנישטי, בעלי ניסיון ושם בתחום הברים והקוטיילים יותר מעשור. תחוו חוויה ייוחודית וטעימה, תלמדו להיות ברמנים ליום אחד.

מאמרים נוספים באתר

דילוג לתוכן