סדנת שמרים במרכז

אין כמו ריח השמרים שעולה בבית כאשר מכינים מאפי שמרים טריים וטעימים, חלות לשבת או עוגת שמרים קריספית במיוחד. רבים חוששים להכין מאפי שמרים, חוששים מהכנת בצק שלא עולה, לא תופח ולא נאפה כמו שצריך בתנור. בסדנאות מאפי שמרים שלנו, אתם תלמדו את סודות הכנת בצק שמרים, מאפים, לחמים ועוד. הסדנאות שלנו מתאימיות לכל אחד, החל אנשים ללא רקע וניסיון באפייה ועד המקצוענים בתחום. הסדנאות שלנו הינן סדנאות מעשיות, עם חלק תיאורטי והסברים לגבי תהליכי עבודה נכונים. בסדנאות נלמד להכין בצק שמרים עשיר מהבסיס, עוגות ומאפים בתוספות ומילויים שונים וטעימים.

שמרים בקלי קלות: סדנת אפייה מטריפה ומפתיעה

דירוג:
5/5

סדנת שמרים כיפית במיוחד, בקבוצות קטנות עם יחס אישי לכל משתתף, חומרי גלם משובחים, הסברים פשוטים והרבה התנסות בשטח – כולם יוצאים עם מארז של מאפי שמרים עשיר במיוחד. הסדנה היא סדנה מעשית בה נלמד להכין עוגות שמרים במילויים שונים וטעימים לבחירתכם, מאפי שמרים טריים ועוד הפתעות. לא נדרש ניסיון כלשהו בתחום האפייה, תלמדו את כל סודות אפיית השמרים בסדנה שלנו. הסדנה מועברת על ידי רוני ריבלין, קונדיטורית, שפית ובעלת מסעדה במרכז תל אביב.

חגיגת שמרים - סדנת אפיה מיוחדת

דירוג:
5/5

סדנה מעשית בת 5 שעות  שבה נלמד נשלב תיאוריה לצד התנסות מעשית. נכיר את בצק השמרים הפופולארי, נסביר לגבי תהליכי הכנה ומייד לאחר מכן נתחיל במלאכת ההכנה. במהלך הסדנה, נכין עוגות קראנץ במילויים טעימים ומתוקים, מאפי שבלולים, בריושים טעימים ומספר פוקאצות עם תוספות שונות. בצהלך הסדנה, המשתתפים ייהנו מכיבוד קל וטעים, ירקות ושתייה בשפע. בסיום הסדנה, כל משתתף יצא עם מארז מאפי שמרים מפנק וטעים במיוחד.

כמו בקונדיטוריה: סדנת בייקרי שמרים

דירוג:
0/5

סדנה מלאה בשמרים, טעמים, ריחות והרבה בצק רך! סדנת מאפים חלומית, שבה נלמד להכין בצק שמרים מושלם, נלוש, נרדד ונמלא בצק בשוקולד, וניל, שקדים טעימים ופריכים. הסדנה הינה מעשית, קבוצות קטנות ואינטימיות, 3 שעות של כיף והנאה, שבמהלכן תלמדו את סודות השמרים, ובסיום הסדנה תצאו עם חוברת עבודה ומתכונים + עוגת שמרים מעשה ידכם. מנחה הסדנה הוא רביב שגב, שף, אופה ומרצה קולינריה בכיר.

סדנת שמרים, בריוש ואפייה צרפתית

דירוג:
5/5

סדנת שמרים מיוחדת, באווירת צרפת וטעמים מושלמים. בסדנת שמרים של אסף (מומחה לאפייה צרפתית) תכירו את מגוון סוגי בצק שמרים, ותכינו מאפי שמרים שונים – בריוש, רוגעלך, קראנץ, מאפים מלוחים ועוד. תכירו את סוגי המילויי השונים, וכל משתתף יתנסה בהכנת מאפים שונים, ויקבל אותם הבייתה בסיום הסדנה.

מאמרים נוספים באתר

דילוג לתוכן