סדנאות בישול איטלקי בשפלה

סדנאות בישול איטלקיות בשפלה יגרמו לכם להנאה, גיבוש ולימוד קולינריה איטלקית ברמה גבוהה מאוד. באתר סדנה לי תוכלו למצוא מגוון של סדנאות בישול איטלקיות מעשירות וחווייתיות שישאירו לכם טעם של עוד בפה. בסדנאות שלנו תקבלו חוברות עבודה, טיפין ועצות לעבודה בבית יחד עם המשפחה. הסדנאות יחשפו אתכם לעולם של חומרי גלם איכותיים, תלמדו תהליכי עבודה חדשים, תתנסו בהכנת פסטות טריות עם מכונות מקצועיות.

סדנת בישול איטלקי מיוחדת

דירוג:
0/5

בסדנת בישול איטלקית מיוחדת מלמדת המדריכה, שי-לי, את סודות המטבח האיטלקי העשיר והצבעוני. נלמד להכין בצקים קריספיים עבור פיצות ופוקאצות. בנוסף, נכין בצקים טריים למספר סוגים של פסטות, רטבים מרעננים, קרפציו, סלטים כיפיים, והקינוח המושלם לסיום הארוחה, טרמיסו. הסוף הסדנה, נערוך ארוחת איטלקית מסוגננת וטעימה במיוחד. כל משתתף יקבל חוברת לעבודה עצמית בבית, כדור בצק פיצה לפנק את המשפחה ועוד הרבה הפתעות נוספות.

איטליה בצלחת - סדנת בישול איטלקי

דירוג:
5/5

חולמים להכין פיצה כמו בפיצריות? או פסטה טרייה כמו במסעדות?
השף והקונדיטור המקצועי, אסף, יחשוף בפניכם את נפלאות הבישול האיטלקי בסדנה מעשית וייחודית. בסדנה נלמד את הסגנונות השונים של המטבח האיטלקי הטעים במיוחד. בסדנה נרכוש ידע ומיומנויות מיוחדות, נעבוד עם כלים מקצועיים ונצא עם ניסיון כמו של השפים הגדולים. הסדנה הינה מעשית ופעילה בה כל המשתתפים עובדים על המנות שלהם. נכין מנות ראשונות, מנות עקירות וכמובן הקינו8ח האולטימטיבי, טרמיסו. הסדנה מתאימה לילדים ומבוגרים כאחד וכן לטבעוניים ולשומרי הכשרות.

לבשל כמו באיטליה: סדנת בישול איטלקי טבעונית

דירוג:
5/5

עדי כהן סימן טוב הינה בלוגרית אוכל, יזמית ומנחת סדנאות בישול שנים רבות. בסדנת האיטלקית של עדי נגלה את המטבח האיטלקי הטעים והססגוני, נבשל, נערבב, נלוש ונכין ארוחה איטלקית מיוחדת עם טעם בלתי נשכח. הסדנה שלנו מתאימה לכל גיל, בסדנה נעבוד עם כלים מקצועיים וחומרים טריים ומשובחים. בין המנות שנכין בדנה ישנן פיצות טריות, פוקאצות טעימות, פסטות, רטבים, סלטים טריים, קינוחים ועוד.

דילוג לתוכן