סדנאות מקרונים צבעוניות במרכז

מקרון – הקינוח הפשוט, היפה והטעים ביותר אך הקשה והמסובך ביותר מבחינת הכנה. לא מעט חוששים מהכנת מקרונים באופן עצמאי בבית לכן הם מעדיפים להגיע לסדנה מעשית, ללמוד ולהתנסות בפעם הראשונה בהדרכתם של קונדיטורים מקצועיים ומנוסים. מקרון מורכב משתי עוגיות מרנג פריכות וצבעוניות, שבמרכזן מילוי מתוק. עוגיות המקרון לא רק יפות וצבעוניות אלא גם טעימות ומתאימות לכל סוגי האירועים. המקרון אינו מכיל קמח כלל, לכן היא הקינוח המושלם לכולם.

קטנים ומטריפים - סדנת מקרונים מעשית באווירה כפרית

דירוג:
3/5

סדנת מקונים מעשית המועברת במספר שלבים, הסברים ועבודה וכל זה באווירה כפרית ונעימה עם כוס יין מפנקת לאורך הסדנה. בסדנה אנחנו מכינים, אופים, מערבבים ומעצבים בעצמינו מקרונים במספר טעמים מדהימים לבחירה. במהלך הסדנה, נחלוק אתכם את כל הסודות, הטיפים והטריקים להכנת מקרונים מושלמים שתוכלו להכין באופן עצמאי בבית. בנוסף, כל משתתף יקבל חוברת מתכונים מלאה עם כל העשה בסדנה. וכמובן, מארז מקרונים מיפה, טעים וצבעוני בסיום הסדנה לכל משתתף.  
הסדנה מועברת על ידי ליאב רועי סלע, מוזיקיאי ושוקולטייר מקצועי. בטיול לאחר צבא, נחשף ליאב רועי לנפלאות השוקולד ושם התחיל מסע מתוק וחובק עולם בעקבות הקקאו והשוקולד. באירופה נחשף למקרון והתאהב מייד, למד והתמחה בסודות המתוק הניצחי ושיטות העיצוב שלו.

קסם המקרון - סדנת מקרונים מהממת

דירוג:
5/5

אוהבים מקרונים אבל מפחדים להכין בבית?
הצטרפו לסדנה המתוקה והצבעונית של נוי ויחד נכין עוגיות מקרון צבעוניות וטעימות.
רוב האנשים נוטים לחשוב כי הכנת מקרונים היא עבודה קשה ומסובכת מאוד, עם הרבה טעויות בדרך. בסדנה תלמדו איך להכין את הקינוח המתוק בצורה מקצועית ומושלמת, כך שבסוף תצאו עם עוגיות מהממות וטעימות, כאילו נלקחו מחלון ראווה של קונדיטוריה פריזאית. נלמד להכין סוגי מילויים שונים למקרון, נערבב, נטעם, לבסוף נצא עם מארז צבעוני ומפנק במיוחד של מקרונים יפים.
בסדנה כל משתתף יקבל ערכת עבודה מלאה, הכוללת תיק, חוברת עבודה ומתכונים וציוד להכנת מקרונים מושלמים בבית.

נשיקה צרפתית – סדנה להכנת מקרונים צרפתיים מושלמים

דירוג:
3/5

סדנה מעשית ומעשירה בת 4 שעות שבמהלכה נלמד להכין את הקינוח המפנק בצורה מושלמת ומקצועית!
בסדנה נכין מגוון של מילויים, סוגי מקרונים בצבעים שונים וכמובן שנצא עם מארז מפנק וטעים של מקרונים. במהלך הסדנה, המשתתפים יהנו מכיבוד קל ומפנק הכוללת מאפים ושתייה חמה וקרה. בסיום הסדנה כל משתתף יקבל חוברת מתכונים מושקעת, עם הסברים וטיפים לעבודה עצמית נכונה ומקצועית.
מדריכת הסדנה הינה ליבנת גוטליב, קונדיטורית ומעצבת עוגות מקצועית. ליבנת מאמינה באיכות ובשימוש בחומרי גלם טובים להכנת קינוחים ועוגות לא פחות ממושלמים. הסדנה פתוחה למבוגרים ולילדים כאחד, חוויה רב גילית וקסומה.

 

בייק איט – סדנת מקרונים

דירוג:
5/5

חולמים להכין קינוחי מקרון בבית?… זה המקום להגשים את חלומכם!!
בסדנה המעשית של אלירן מאור טירפמן, קונדיטור ומתכונאי, תחמדו להכין את עוגיית המקרון המושלמת שכבשה את העולם בצבעוניות וטעמים שלה. הסדנה משלבת לימודיים תיאורטיים לצד לימודים מעשיים, נכין יחד מלויים למקרון, נצבע יחד את הבצק הרבוך ונכניס לתנור. לאורך הסדנה, נעבוד עם חוברת מתכונים מפורטת המסירה את שלבי העבודה. נקבל טיפים להכנת נכונה ומדויקת של המקרון, נרכוש טכניקות עבודה חדשות, נזלף יחד ולבסוף נצא עם קופסת מקרונים קטנה צבעונית וטעימה במיוחד.

דילוג לתוכן