סדנאות בשר עסיסיות בתל אביב

סדנאות בשר הן ללא ספק הטרנד החדש בתחום סדנאות הבישול והקולינריה המעשיות בשנים האחרונות. מדובר בסדנאות מעשיות וחווייתיות בתל אביב, במיוחד לאוהבי בשר ונתחים איכותיים, מובחרים ומתובלים היטב. בסדנאות הבשר שלנו תלמדו על סוגי הנתחים השונים, טכניקות בישול ועישון,שילובים נכונים של תוספות וסלטים לארוחת בשרים טעימה ומשובחת. וכמובן, אי אפשר בלי יין טוב כמלווה לארוחה. תנו לשך שבכם לפרוץ החוצה, לנסות ולחוות טעמים אחרים ומאתגרים במטבח. בעזרת הידע והניסיון שתרכשו בסדנאות בשר שלנו, אתם יכולים לפנק את משפחותיכם בארוחת בשרים עסיסית, משובחת וטעימה שתשאיר להם טעם של עוד בפה.

בשר על הגג - ארוחת בשרים שוברת שגרה

דירוג:
5/5

סדנת בשרים טעימה ושוברת שגרה, לא מה שהכרתם לפני. חגיגת בשרים מופלאה על אחד הגגות היפים בלב תל אביב, עם נוף מרהיב בהדרכתו של תומר, מדריך קולינרי מקצועי, אשר אהבתו לבשר ולאירוח הולידו את הרעיון לסדנת בשר כיפית באווירה מקסימה ונעימה. במהלך הסדנה, נכיר סוגי בשר שונים, נלמד לתבל אותם כראוי, נכין סלטים מרעננים תוספות טעימות. מובטח לכם ערב בלתי נשכח, עם הרבה בשר ויין משובחים וכמובן חוויה של פעם בחיים.

לחובבי הבשר: חגיגת בשרים ויין עם השף בני

דירוג:
0/5

סדנה על בשר ועוד בשר. סדנת בשרים טעימה שבה נלמד על סוגי הבשר השונים, נפרק ונכיר את חלקיו של נתח עסיסי ומושבח. נכיר מושגי יסוד חדשים בתחום, נלמד על שיטות בישול, צלייה ועישון של בשרים. בסיום הסדנה נערוך ארוחת בשרים טובה. בתחילת הסדנה, יחכה למשתתפים בופה עם כיבוד קל וטעים, יין אדום ומשובח ומנות פתיחה נוספות וטעימות. הסדנה מועברת על ידי השף בני, הידוע באהבתו לבשר והכנת מטעמים חדשים וטעימים לא פחות. במהלך עבודתו, בני בישל למגוון רחב של אישים ידועים ומפורסמים.

משולחן הקצבים הישר לגריל: ארוחת בשרים מטורפת!

דירוג:
5/5

סדנת בשרים מטורפת ומעצימה, סדנת שואו! אם אתם קרניבורים מושבעים, זו הסדנה עבורכם!
בסדנה נלמד איך לבחור בשר טוב ומשובח, טכניקות צלייה נכונות, נעבוד עם גריל פחמים מקצועי וכמובן הרבה בשר טעים. מדריך הסדנה הוא אלעד, איש בשרים מושבע שהתמכר לבשר לאחר סיור קולינרי טעים ומלא בבשר משובח בארגנטינה. אלעד עובד עם חומרי גלם איכותיים ומשובחים אשר נבחרים בקפידה בשווקים, עוברים תהליך עישון ומשם מגיעים היישר אל הצלחות שלכם בסדנת בשר משובחת במיוחד. בסדנה נלמד ונכיר את סודם המופלא של נתחי הבשר השונים, נתבל, נבשל, נצלה, וכמובן בסיום הסדנה נהנה מאורחת בשרים טעימה. הארוחה כוללת כ 800 גרם בשר לכל משתתף ממספר נתחי בשר שונים, יין משובח, בירה מרעננת, תוספות טעימות והרבה מצב רוח!

פסטיבל הבשרים של אלון - סדנה וארוחה שלא תשכחו

דירוג:
5/5

סדנת בשרים מעשית של השף הוותיק והמנוסה, אלון, שעבד במטבחים מובילים בתל אביב ובלונדון. סדנה מזמינה אתכם לפסטיבל של טעמים משובחים ואיכותיים של נתחי בשר שונים. בערב שכולו בשר נכיר לעומק את סוגי הבשר השונים, שיטות בישול ועשייה נכונות ומקצועיות, נהנה מיין משובח וטעים, מכין סוגים שונים של סלטים שמתאימים לארוחת בשרים ותוספות קלילות ומגניבות.

דילוג לתוכן